Massimo Dutti s-a lansat în anul 1985, fiind achiziționat de Inditex în anul 1991. Până în prezent, au fost deschise peste 790 de magazine pe mai mult de 75 de piețe.
La început, marca era orientată către moda pentru bărbaţi.Începând din anul 1995, lansează articole de modă pentru femei,oferta mergând de la liniile cele mai urbane până la stilul casual.Odată cu acest moment, Massimo Dutti se consolidează la toate nivelurile ca grup aflat în creştere la nivel naţional ş iinternaţional, având în prezent peste 10.000 de angajaţi.
În cursul anului 2003, Massimo Dutti lansează o ofertă de articole de modă pentru copii, sub denumirea comercială de Massimo Dutti Boys & Girls. Această linie este introdusă treptat în magazine de pe diverse piețe, care dispun de spațiul necesar.
În total, începând din septembrie 2006, Massimo Dutti creează şicomercializează următoarele linii:
Women: Women'swear, Accessories, Fragrances
Men: Men's wear,Accessories, Personal Tailoring, Fragrances
Boys& Girls